توسعه محصول جدید (New Product Development) به فرایندی گفته میشود که همه مراحل و فعالیتها برای توسعه محصولهای جدید را شامل میشود. این فرایند از نقطه صفر، یعنی وقتی هیچچیزی وجود ندارد آغاز شده، و تا آماده هشدن محصول برای تجاریشدن و عرضه به بازار ادامه دارد. پس از توسعه محصول، تولید محصول در مقیاس انبوه و عرضه گسترده به بازار آغاز میشود. محصولی که فرایند توسعه را بهدرستی طی کرده باشد، حضور موفقتری هم در بازار خواهد داشت.
جهت آشنایی با اصول اولیه این مهارت ها و جهت ثبت نام در این رویداد با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۸۴۰۱۶۳ (سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب ) حاصل فرمایید .