به گزارش روابط عمومی سرای نوآوری واحد تهران غرب، دکتر حیدربیگی،مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر شکوری، معاون پژوهش و فناوری واحد تهران غرب، دکتر احدیان پور‌، رئیس سرای نوآوری واحد تهران غرب، دکتر اسکندرزاده، مدیرکل اداری و منابع انسانی و مدیر اقتصاد دانش بنیان واحد تهران غرب و دکتر رمضانی، مدیرکل پژوهش واحد تهران غرب از نمایشگاه صدرا بازدید کردند.
دکتر حیدربیگی ضمن ابراز خوشحالی از حضور شرکتها و صنایع دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: ظرفیت بسیار بالای صنایع و شرکتها در سطح استان تهران میتواند فرصتهای مناسبی در جذب و اشتغال دانشجویان در این شرکتها ایجاد نماید. ما در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با برگزاری نمایشگاه های صدرا در سطح واحدهای دانشگاهی، زمینه ارتباط مناسب دانشجوی مستعد، توانمند و جویای کار را با صنایع و شرکتها ایجاد کرده ایم.
مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، با اشاره به نمایشگاههای برگزار شده در سطح استان تهران افزود: تاکنون سه نمایشگاه صدرا در واحدهای دانشگاهی این استان برگزار گردیده است و در نظر است این رویداد بزرگ در بازه های زمانی مشخص در هر واحد برگزار و تا پایان سال تحصیلی تعداد قابل توجهی از دانشجویان در قالب طر ح صدرا به شرکتها و صنایع معرفی گردند.

دکتر حیدربیگی گفت: دانشجویان می توانند از طریق نمایشگاه های صدرا با شرکتهای دانش بنیان آشنا شده و با عنوان کارآموز طرح پویش وارد این شرکتها شوند و در نهایت از شرکتها امریه سربازی گرفته و در همانجا دوره سربازی خود را بگذرانند. همچنین دانشجویان می توانند در دوره های مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و آموزش‌های مهارتی و مشاوره شغلی ببینند و مدرک TMC دریافت نمایند.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبراعظم(ص) واحد تهران غرب در حال برگزاری می باشد. شرکتهای دانش بنیان گیگاپرداز پارس، آریو تجهییز پایتخت، سلامت اندیشان راه ابریشم، ارمغان تازه و سالم، موسسه مربیگری کسب و کار فردا و تیم های منوآف، غذالند از مرکز رشد و سرای نوآوری همچنین شرکتهایی همچون ایرتویا، رایتل، آستا،ایفاکو و … در این نمایشگاه حضور دارند.