موسسه مدادقرمز - سرای نوآوری تهران غرب

امسال در سرای نوآوری تهران غرب زودتر به مهر رسیدیم

سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی تهران غرب، به عنوان محل استقرار تیم‌های خلاق و فناور به عنوان فضای فعالیت‌های تولیدی و آموزشی، محیطی مناسب برای ارائه خدمات نوآورانه پدید آورده است. این مرکز با ارائه امکانات و زیرساخت‌های لازم به موسسات و شرکت‌های مستقر همچون مداد قرمز، بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت‌ها و تحقق ایده‌ها را فراهم آورده است.

فضای کار اشتراکی سرای نوآوری‌ و فناوری‌های آموزشی تهران غرب به دلیل تمرکز  بر دانش و خلاقیت، به یکی از مراکز معتبر برای استقرار و فعالیت‌های موسسات خلاق و نوآور تبدیل شده است. این مجموعه زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، علاقه مند به همکاری و بهره‌مندی از توان شرکت‌های نوآور و خلاق درحوزه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، آموزشی، مهندسی و تولیدی می‌باشد. موسسه مداد قرمز با بهره‌گیری از این بستر مناسب، توانسته است به رشد و موفقیت‌های چشمگیری دست یابد و به عنوان یکی از شرکت‌های تولید لوازم تحصیلی شناخته شود.

امسال با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، موسسه مداد قرمز، زودتر از دیگران به پیشواز مهر رفته است. این موسسه که به عنوان موسسه خلاق، تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می‌کند، با ارائه پک‌های تحصیلی متنوع و با کیفیت برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها، به پیشواز سال تحصیلی جدید می‌رود.

مداد قرمز پیشگام در عرصه نوآوری‌های تحصیلی

موسسه خلاق مداد قرمز، با هدف ارتقاء کیفیت تحصیل و فراهم کردن ابزارهای آموزشی با کیفیت، هر ساله با تولید پک‌های تحصیلی شامل دفتر، مداد، جامدادی، خودکار، مداد رنگی، کیف مدرسه و سایر لوازم مورد نیاز، به والدین و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با آمادگی کامل وارد سال تحصیلی جدید شوند. این موسسه که از زمان تأسیس تا به امروز با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه بوده است، توانسته است به یک برند معتبر و شناخته شده در حوزه تولید و پخش اسباب بازی و نوشت افزار تبدیل شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد پک‌های تحصیلی مداد قرمز

پک‌های تحصیلی مداد قرمز به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالای مواد اولیه، مورد توجه ویژه والدین و دانش‌آموزان قرار گرفته است. این پک‌ها شامل انواع محصولات تحصیلی هستند که با دقت و سلیقه خاصی تهیه شده‌اند. از جمله ویژگی‌های بارز این پک‌ها می‌توان به استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، طراحی‌های جذاب و رنگارنگ، و همچنین بسته‌بندی‌های کاربردی و شیک اشاره کرد. این محصولات نه تنها به کارایی بهتر دانش‌آموزان کمک می‌کنند، بلکه به دلیل طراحی‌های خلاقانه و زیبا، انگیزه و اشتیاق بیشتری برای تحصیل در کودکان، نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کنند.

گامی به سوی آینده، چشم انداز پیش روی تیم مداد قرمز

موسسه مداد قرمز با توجه به موفقیت‌های حاصل شده و بازخوردهای مثبت از سوی مشتریان، برنامه‌های گسترده‌ای برای آینده دارد. این برنامه‌ها شامل توسعه محصولات جدید، گسترش دامنه فعالیت‌ها، و همچنین همکاری‌های بیشتر با دانشگاه‌ها، مدارس، موسسات آموزشی و مراکز تحقیقاتی است. هدف این موسسه، ادامه مسیر نوآوری و خلاقیت در زمینه تولید لوازم التحریر، لوازم تحصیلی و آموزشی، بازی‌های فکری همچنین ارائه بهترین محصولات به دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها است.

این مجموعه از سال ۱۴۰۲ شروع به راه اندازی سامانه عمده فروشی لوازم تحریر کرده. این مجموعه در حال حاضر به کانال عمده فروشی لوازم التحریر در تهران با قیمت مناسب و رقابتی تبدیل شده است.

همچنین موسسه مداد قرمز در راستای مسئولیت اجتماعی خود، به سفارش مجموعه‌های مختلف اقدام به  تهیه پک‌های هدیه برای دانش آموزان بی بضاعت نموده است تا سهم کوچکی در توسعه ایرانی آباد داشته باشد.

نظر خود را ثبت کنید

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی‌شود. *لطفا فیلد‌های ضروری را تکمیل کنید.